Pupillen Carnavals vakantie en Wedertcross zondag 18 februari

Beste ouders en pupillen,

We willen net als jullie lekker genieten van Carnaval en de Carnavals vakantie. Er is dus geen training in de vakantie.

• Zaterdag 10 februari tot en met zaterdag 17 februari is het dus GEEN training.Carnaval Foto

De eerstvolgende keer dat we elkaar zien is zondag 18 februari bij de Wedertcross.

Deze cross is de 8de van de Kempische cross competitie en wordt door AVV georganiseerd!

We willen dus graag dat jullie hier allemaal aan meedoen. Voor AVV-ers zijn er geen kosten aan verbonden!

De cross is in het bos waar jullie elke zaterdagochtend trainen. Ouders kunnen in het bos komen supporteren.

Mooie kans om mee te doen met een echte cross!

Aanmelden

1. Pupillen sturen een email naar Elky: pupillen@avv-atletiek.nl  t/m 15 februari met daarin

‘………….……..(je naam) doet graag mee met de Wedertcross!’

Of

1. Degene die al wel een account op www.inschrijven.nl hebben kunnen zich ook daar inschrijven.

Tijdschema

1. Startnummer halen in de kantine (om ±13.20 uur). Daarna loop je zelf naar het bos.
  2. Voor de warming up verzamelen we aan het begin het bos. Floor en Vidar verzorgen de warming up voor de pupillen en D-junioren.

Pupillen om ±13.30 uur

1. Starttijden en afstanden zie hieronder
  2. Verdere info https://www.avv-atletiek.nl/index.php/113-wedstrijden/actueel-wedstrijden/1158-wedertcross-18-februari-2026

Carnavals vakantie