Wandelcommissie

Sociaal wandelen

Sinds jaren heeft de Atletiek Vereniging Valkenswaard AVV, een onderafdeling Wandelen. Deze wandel(ende)tak heeft momenteel ruim 100 leden die 2 maal per week deel kunnen nemen aan een wandeltocht. Deze wandelmomenten zijn op dinsdagochtend van 9 tot 11 uur en op donderdagochtend 9 uur tot 10.30 uur. Er wordt altijd in groepsverband gewandeld en de wandeltochten staan onder leiding van ervaren wandelaars (met GSM en EHBO tasje). Na het wandelen is er altijd, vrijblijvend, de gelegenheid voor een kopje koffie/thee tegen een zeer schappelijke prijs. "Samen uit, samen thuis" is ons devies en het woordje "gezellig" staat hoog in het vaandel.

Er zijn diverse nevenactiviteiten zoals eens per maand een wandeling buiten Valkenswaard (o.a. NS wandelingen), eens per maand een wandeling van ca 20 km in de Kempen en eens per jaar een Huttenloop. Nadere informatie