Clubkleding

AVV Clubkleding bestellen.

AVV heeft clubkleding die door iedereen gedragen dient te worden bij officiële wedstrijden. Het tenue staat geregistreerd bij de Atletiekunie en bestaat standaard uit een shirt en een broekje (korte tight). Daarnaast zijn er voor de senioren ook shirts met lange mouwen en een lange tight, een vlinderbroekje voor de mannen, singletjes en topjes voor de vrouwen.

De procedure.

In de kantine is er een mogelijkheid om de kleding te passen. Tijdens de opening van de kantine kan dit gevraagd worden aan de barmedewerker.  Tevens zijn hier inschrijfformulieren aanwezig maar u kunt het formulier ook downloaden.

U vult op het formulier uw persoonlijke gegevens, uw IBAN nummer, welk kledingstuk u wilt bestellen en het aantal in. Het ingevulde formulier kunt u inscannen en mailen naar voorzitter@avv-atletiek.nl  Het totaal bedrag dat u heeft ingevuld in de laatste kolom maakt u over op rekening van AVV o.v.v. Kleding (naam en bijvoorbeeld pupil ). Zodra het geld is ontvangen wordt uw bestelling in orde gemaakt.  Zodra de bestelling klaar ligt in de kantine krijgt u per email bericht en kunt u vanaf dat moment de kleding ophalen in de kantine.

Bij het ophalen van de kleding ontvangt u het bestelformulier terug. U controleert uw bestelling en tekent het formulier rechtsonder zodat wij weten dat de kleding is opgehaald. Het formulier geeft u terug aan het kantine personeel. Hiermee is de bestelling afgerond.

Extra pasmomenten m.i.v. oktober 2022.

Om te voorkomen dat er net voor een belangrijke wedstrijd een grote bestelling wordt gedaan en de kleding niet voldoende op voorraad is (levertijd is 6-8 weken), is er 2x per jaar een extra pas- en bestelmoment ingelast. Dit zal 1x in de maand oktober zijn en 1x in de maand maart. Uiteraard wordt dit op tijd aangekondigd.

Problemen met de opgehaalde kleding.

Het kan zijn dat er iets mis is met de kleding die u net heeft opgehaald. U dient dan direct maar uiterlijk 1 week na het ophalen van de kleding een email te sturen naar secretaris@avv-atletiek.nl.  Wij nemen dan contact met u op om het probleem te bespreken en zoeken met u naar een goede oplossing.

De volgende kleding is te koop:

Pupillen maat 140, 152 en 164

Pupillen Prijs
Shirt € 35,00
Singlet € 30,00
Korte broek € 40,00

Junioren, senioren en master maat XS tot XXXL

Jun/ Sen/ Masters Prijs
Shirt korte mouw man/vrouw € 37,50
Shirt lange mouw man/vrouw € 47,50
Singlet man/vrouw € 35,00
Topje vrouw € 35,00
Korte broek € 47,50
Lange broek € 57,50
Split broekje € 37,50

* Prijzen onder voorbehoud, deze kunnen altijd aangepast worden door de leverancier.

AVV Kleding Shirt Korte mouw copy SMALL       AVV Kleding Shirt Kortemouw met broek copy SMALL
     AVV Kleding Shirt Lange Mouw copy SMALL  AVV Kleding Singlet met Vlinderbroekje copy SMALL
     AVV Kleding Lange Tight met Shirt lange mouw copy SMALL  AVV Kleding Tight lang Lang Shirt Zijaanzicht copy SMALL
   AVV Kleding Trainingspak met Sweater copy SMALL