Pupillen AVV lopen de Sponsorloop voor stichting Lach voor een dag

Woensdag 21 juni, de langste en warmste dag van het jaar, was het zo ver. De Sponsorloop voor stichting Lach voor een dag.

De eerste kinderen kwamen iets voor 6 uur binnen druppelen terwijl de eerste druppeltjes zweet over de ruggen van de trainers liepen. Het was ruim 31 graden Celsius. Alles werd in gereedheid gebracht om de hitte te bedwingen en de 4 minuten hardlopen tot een goed einde te brengen. Emmers water, een tuinslang met heerlijke douche* , bekertjes en een goed gevulde blauwe koelbox. Dit geheim werd bewaard tot na de loop.

Al het geld en de sponsorbriefjes werden verzameld door een charmante dame op de tribune. De pupillen en mini’s poseerde nog even voor de stichting en de website van AVV om klaar te staan voor de start. Ze zouden de klus gaan klaren.

1-2-3 start. Daar gingen ze. Allemaal super gemotiveerd en in eigen tempo liepen ze 4 minuten voor het goede doel. Aan het einde was iedereen lekker warm en gingen de bekers water over de koppies. Kai opende de blauwe box en toverde er ijsjes uit. Dat bracht verkoeling en zorgde er voor dat de rest van de training als vanzelf verliep.

Iedereen die zijn best heeft voor de stichting willen we super bedanken!

Namens Janne en Enna Muller,

Arjan

*Helaas heeft AVV geen aansluiting voor de tuinslang waardoor dat een beetje in het water viel.

20170622 StichtingLagVoorEenDag