Info Pupillen zomervakantie wedstrijd 30 augustus en andere belangrijke data

Beste ouders en pupillen,

In deze mail informatie over de trainingen rondom de zomervakantie en een aantal wedstrijddata.

Trainingen voor en na de zomervakantie

De laatste training voor de zomervakantie is morgen, woensdag 9 juli.

De eerste training na de zomervakantie staat gepland op woensdag 13 augustus. Op zaterdag 16 en 23 augustus wordt er alleen getraind van 10.45 - 12.00 uur. Alle pupillen zijn dan welkom.

In verband met de wedstrijd van 30 augustus - die plaatsvindt bij AVV - is er die dag geen training.

Infoavond 27 augustus

Woensdagavond 27 augustus is er een informatieavond voor ouders die meehelpen tijdens de wedstrijd van 30 augustus. Ook zijn die avond de officiĆ«le juryleden vanuit AVV aanwezig. Er wordt informatie gegeven over de taken op 30 augustus. De avond start op 18.30 uur en vindt dus plaats tijdens de training van de pupillen. Je hoort hier meer over hoe de wedstrijden in hun werk gaan en hoe de prestaties worden gemeten en vastgelegd. Het wordt een interessante avond, dus probeer erbij te zijn!

Wedstrijd 30 augustus

Jullie hebben je aangemeld voor de wedstrijd van zaterdag 30 augustus. De kosten voor deze wedstrijd worden betaald door AVV. Het bedrag dat ouders hiervoor al hebben betaald, wordt overgeheveld naar het winterseizoen. Als een pupil stopt, wordt het restant teruggestort op de rekening van de ouders. Verder zoeken we nog ouders die mee willen helpen als jurylid of begeleider van een team. Heb je hiervoor belangstelling? Laat het me dan z.s.m. weten.

Brabantse kampioenschappen individueel op 31 augustus

Op 31 augustus staan de Brabantse kampioenschappen individueel gepland. Deze vinden plaats bij HAC in Helmond. Het zijn wedstrijden oude stijl, dus de deelnemers zijn de hele dag bezig, terwijl er minder onderdelen zijn dan bij de Athletics Champs. Alleen de beste 30 pupillen mogen hieraan meedoen, er wordt geselecteerd op basis van de resultaten van de Athletics Champs. Wil je hieraan meedoen, meld je dan uiterlijk 20 juli aan bij mij. Let op: het kan zijn dat je wel inschrijft, maar dat er (meer dan) 30 pupillen inschrijven die beter hebben gepresteerd. In dat geval word je niet toegelaten tot de wedstrijd. Houd er ook rekening mee dat de wedstrijd de dag na de wedstrijd bij AVV plaatsvindt.

Overige belangrijke data

• 4 en 5 oktober: pupillenkamp, aanmelden kan vanaf eind augustus. Dan zijn ook de kosten bekend. Blok deze data alvast in de agenda. Ook voor het kamp zoeken we nog ouders die mee willen helpen.
  • 11 oktober: clubkampioenschappen AVV, ook hierover volgt meer info na de vakantie. Hou de datum alvast vrij.

Alvast een fijne vakantie en tot in augustus!

Groet,