Uitslagen Pupillen AVV Clubcross 2013

Wessel de Hoog, Zoe Peels, Cas Merkx, Jesse ten Berge, Willem Pompen, Kay Brom, Lennart Niehof, Roos Ketting, Fieke Verhiel en Renee de Haan allemaal prijswinnaars bij de Clubcross AVV op zondag 17 februari 2013.

Het was een goede Cross temperatuur, 4 graden en de pupillen hadden er zin in. In de bossen net achter Stay Okay was de start van de Clubcross van AVV. Dit wil zeggen dat er gelopen werd voor de kenpencross cross competitie en voor de AVV club standen in het 40ste jubileum jaar van AVV.

De eerste foto is van de Cross kampioenschappen waar  Wessel de Hoog van alle C Pupillen jongens de snelste was en hoog op het ere podium mocht gaan staan.20130217 avv club cross 2013 0030 small

Na de uitreikingen voor alle clubs gingen de AVV pupillen en ouders naar de kantine want in het clubgebouw d'n Aanloop werd natuurlijk ook nog de uitslag van de clubcross uitgereikt aan alleen de AVV'ers.

20130217 avv club cross 2013 0070 small

Zoe Peels eindigde als eerste in de categorie Meisjes Pupillen C.

20130217 avv club cross 2013 0100 small

In de Categorie Jongens Pupillen C eindigde Kay Brom en Jasper Segers op een gedeelde 3e plaats. Zij kwamen gelijk over de finish. Op de tweede plaats eindigde Willem Pompen en als je natuurlijk van alle clubs 1e bent ben je dat zeker voor AVV. Dus Wessel de Hoog stond op het ere podium met een wel verdiende 1e plaats

20130217 avv club cross 2013 0110 small

Bij de Meisjes Pupillen B heeft Renee de Haan de tweede plaats bereikt en Fieke Verhiel eindigde op de eerste plaats.

20130217 avv club cross 2013 0130 small

Bij de Meisjes Pupillen B eindigde Roos Ketting op de eerste plaats.

20130217 avv club cross 2013 0160 small

Bij de Jongens Pupillen A eindigde Lenart Niehof op de derde plaats, helaas was hij er niet dus kan zijn medaille een volgende keer in ontvangst nemen, Hans ten Berge zal hem mee nemen naar de volgende training op zaterdag. Well aanwezig waren zie foto, Cas Merkx op de tweede plaats. Het ered podium was voor Jesse ten Berge met de eerste plaats.

HIER kun je de totaal uitslagen vinden .

HIER kun je de AVV uitslagen vinden van de Cross (alleen AVV)

Dank allemaal voor het mee doen