Een mooi begin 2020 Atletiek estafette en chocomelk

Een mooi begin,

Terwijl alle pupillen en junioren in het bos een bostraining kregen, de leden van de jeugdcommissie met alle medewerkers van de kantine chocomelk aan het verwarmen waren, was Yvonne met een grote groep vrijwilligers een beukenhaag aan het aanplanten voor de kantine om de vernieuwde accommodatie nog mooier te maken. Kruiwagens met geel en zwart zand werden aan- en afgereden. Dit was een prachtig beeld voorafgaande aan de estafette die we met alle jeugdleden zouden gaan lopen.

Het leek wat chaotisch, en dat was het in zekere zin ook, maar dat mocht de sportieve pret niet drukken. Nadat iedereen had gelopen werden de estafette stokken uitgerold en stonden de vier cijfers 2020. Snel een foto en direct de kantine in om een warme chocomelk te drinken. Het was volle bak met meer geluid dan kinderen. Ook al was dit einde kort en de chocomelk zo op, het is fantastisch te zien dat sport meer is dan bewegen.

De foto is fantastisch en straalt wat mij betreft uit waar het over gaat: verbroedering. Met zijn allen! Groot en klein. Iedereen een gelukkig 2020 namens alle trainers.

Arjan

20200111 AVV Opening seizoen 2020 small