AVV goed bezig bij derde circuit 14 wedstrijd

Op dinsdag 4 juni werd op onze eigen atletiekbaan de derde circuit 14 wedstrijd georganiseerd. De weersomstandigheden waren uitstekend. Niet te warm, niet te koud en met sprint een lichte meewind. Het programma startte om 19 uur. De deelnemer die deze avond “het licht uit mocht doen” was polsstokhoogspringer Thomas Ritte van Weseler TV uit Duitsland. Hij sloot rond 22.30 uur zijn onderdeel winnend af met  4.80 m. Er waren deze wedstrijd redelijk wat polsstokspringers aanwezig, van diverse leeftijden. Ook een gedeelte van de AVV-polsstokhooggroep was aanwezig. Zo sprong A-junior Jip van de Vijfeijke 3.00 m en  B-junior Roy ten Berge  2.90 m.
De AVV-jeugd profiteerde van de goede sprintomstandigheden. D-junior Jan Smets, normaal uitkomend op de 80 m,  liep op de 100 m een prima tijd van 13.07 sec. Eerstejaars D-juniore Simone Heezius, gewoonlijk startend op de 60 m, liep op de 80 m ook een goede tijd: 11.93 sec. Eerstejaars C-juniore Silke Peeters zette op de 400 m een tijd neer van 64.73 sec.; een mooi debuut.  B-junior Bas Marechal verraste (weer) met  twee persoonlijke records: op de 100 m zette hij een tijd neer van 11.99 sec. en op de 200 m finishte hij na 24.08 sec. Ook een persoonlijk record op de 100 m voor A-junior Niels Fiers: 11.88 sec. Bas en Niels waren de twee snelste mannen op de 100 m van de avond!
Maar er werd natuurlijk nog veel meer gelopen, gesprongen en geworpen, van D-junior tot en met master. Teveel om allemaal op te noemen. Kijk hiervoor bij de uitslagen op www.circuit14.nl
headerimg