Circuit 14 record voor Franca Somers

Op dinsdag 14 mei organiseerde Eindhoven Atletiek de tweede Circuit 14-wedstrijd. Tot vlak voor de wedstrijd regende het vrijwel de gehele dag, maar rond 19.00 uur werd het droog en ook bijna windstil. Alleen bleef het aan de frisse kant (±10°C). Er waren al weer meer AVV-ers aanwezig dan bij de eerste wedstrijd in Veldhoven. Van jong (D-junior) tot wat ouder (master) en alles er tussenin. Op bijna alle onderdelen was wel een AVV-er actief. Kortom, er viel genoeg te zien. De volledige uitslagen zijn te vinden op www.circuit14.nl. Op deze site is ook te lezen dat AVV-juniore Franca Somers (zie archieffoto) bij de C-meisjes een circuit 14 record op de 800 m heeft gevestigd: 2.34.63 min. Gefeliciteerd! En allemaal meedoen bij de derde wedstrijd op 4 juni op onze eigen baan.
 8665724543 be9cbf0153 o1