Mirna vierde op NK!

Het weekend van 23 en 24 februari werden in Apeldoorn de NK indoor voor AB-junioren georganiseerd. Eerste jaars A-juniore Mirna van Slooten was de enige AVV-er die deelnam. Mirna deed mee aan het hinkstapspringen. Ze ging de wedstrijd in met een persoonlijk record (pr )van 10.13 meter. In totaal waren er 11 deelneemsters, waarvan er aan het begin van de wedstrijd 8 atletes tot nu toe verder hadden gesprongen dan Mirna. Al bij de eerste poging sprong Mirna een pr: 10.79 m. Maar ze kon nog verder; in de tweede ronde kwam ze tot 10.97 m (een clubrecord). Dit bleek van al haar sprongen (en ze waren allemaal geldig) de verste te zijn. Mirna eindigde hiermee op een vierde plaats! De nummer 3 was Faith Eruwa van Unitas met een afstand van 11.30 meter, de nummer 2 was Manon Haakman van Lycurgus met 11.35 meter en Nederlands Kampioen is geworden Arianne Gravesteijn ook van Lycurgus met 11.73 meter.
Mirna, gefeliciteerd met je prestatie!

Beelden van de wedstrijd kun je vinden op www.tosport.nl (youtube).