Inluiden van de vakantie

Van de activiteitencommissie:

Inluiden van de vakantieperiode

• Wanneer:     woensdag 13 juli 2016 om 19.00 uur
  • Voor wie:     de recreanten, de wandelaars en de      verenigingsfunctionarissen
  • Waar:            bij      AVV

Ieder jaar organiseert de recreantencommissie, die sinds kort is samengevoegd met de vrijwilligerscommissie en nu activiteitencommissie heet, vlak voor de zomervakantie een gezellige avond. Een avond niet trainen maar vooral kletsen en keuvelen, allerhande loop- en wandelverhalen naar boven halen en onderling bepraten wat we allemaal gaan doen in de vakantie.

We organiseren ook nu weer een BBQ. Met mooi weer op het terras natuurlijk, maar mocht het weer niet helemaal meezitten dan maken we gebruik van een afdak en de kantine. De kosten voor deelname bedragen € 12.50 p.p. (vlees of vegetarisch). Deze prijs is exclusief drankjes.

Wil je deelnemen aan deze BBQ, vul dan onderstaande inschrijfbon in en deponeer die uiterlijk 6 juli in de groene brievenbus, die voor deze gelegenheid in de kantine staat (inschrijfbon + geld in envelop).

Uiteraard hopen wij dat jullie allemaal aanwezig zijn.

De sluiting van de avond is om 23.00 uur.

Noteer woensdag 13 juli 2016 alvast in je agenda en breng vooral mooi weer mee!

Tot dan! De activiteitencommissie

Naam   (blokletters svp) :........................................................................................

Neemt deel   aan de BBQ op woensdag 13 juli

Maak keuze   uit:

0 vlees (€ 12.50 p.p.)

0 vegetarisch   (€ 12.50 p.p.)

Bon   met geld in envelop en deponeren in de groene   brievenbus in de kantine