Events Calendar

Sunday 10 March 2019, 13:00 - 17:30
Hits : 581
Contact  wedstrijden@avv-atletiek.nl

Dit zijn indoor clubkampioenschappen en we verwachten eigenlijk dat alle pupillen mee doen.

Uitnodiging Clubkampioenschappen indoor voor AVV, GVAC en GM

Beste trainers, en atleten,

Graag nodigen wij jullie uit voor de clubkampioenschappen indoor die, zoals gebruikelijk gezamenlijk door AVV, GVAC en GM georganiseerd worden.

Dit jaar zal deze wedstrijd in Best gehouden worden en wel op zondag 10 maart in Sporthal Naastenbest aan de Prinses Beatrixlaan te Best

De volgende meerkampen staan op het programma:

Pupillen C en Mini’s :                                     Sprint, hurkhoog, vortex  en horden

Pupillen B                                                       Sprint, hoog, M-bal en horden

Pupillen A                                                       Sprint, hoog, kogel en horden

ABCD junioren ,senioren  en masters            Sprint, hoog en kogel.

De wedstrijd voor pupillen duurt van 13.45 uur tot ca. 17.30 uur

De wedstrijd voor de overige categorieën duurt van 10.00 uur tot ca. 13.30 uur.

Ik wil jullie er op wijzen dat de zaal niet betreden mag worden met vuile schoenen en schoenen met zwarte zolen. Wil je daar rekening mee houden?

Inschrijven kan rechtstreeks via atletiek.nu tot uiterlijk zaterdag 3 maart.

Geen na-inschrijving.

Wij rekenen op een grote opkomst.( voor de pupillen hebben we twee zalen beschikbaar)

Voor eventuele vragen:

Inschrijvingen: wedstrijden@avv-atletiek.nl