Pupillen Laatste training en belangrijke data

Beste ouders en pupillen,

De zomervakantie begint bijna, dus dat betekent dat de atletiektraining even stopt. In deze mail informatie over de laatste trainingen, maar ook al een aantal mededelingen over activiteiten na de vakantie.

Laatste training op 20 juli

Vandaag was de laatste training op de baan. Daarna vindt er groot onderhoud plaats aan de baan. Om toch nog even in beweging te blijven,wordt er op woensdag 20 juli nog een bostraining gehouden. We trainen dan met alle pupillen van 18:00 - 19:15u. De A-pupillen trainen dus ook op deze tijd.

Start trainingen na vakantie

De trainingen na de vakantie beginnen weer op woensdag 24 augustus. Alle pupillen trainen dan om 18.00 uur. Op de zaterdagen blijft de starttijd 9.30 uur.

Komende wedstrijden

Er staan twee wedstrijden in het kader van het Brabants Kampioenschap op het programma, namelijk:

• Zaterdag 10 september, Brabantse Kampioenschappen individueel, in Gemert
  • Zaterdag 17 september, Brabantse Kampioenschappen Athletics Champs in teamverband, in Best

Als je in aanmerking komt voor deelname, word je hierover z.s.m. benaderd.

Daarnaast organiseren we ook nog de clubkampioenschappen. Deze staan gepland op:

• Zaterdag 1 oktober. We gaan er vanuit dat alle pupillen meedoen aan deze wedstrijd.

Ook hiervoor geldt dat er later nog meer info volgt.

Atletiekkamp op 15 en 16 oktober

Op zaterdag 15 en zondag 16 oktober gaan we weer op kamp. Hierover ontvangen jullie nog apart bericht, maar reserveer het weekend alvast op de kalender!

Ledenaantal pupillen

Op dit moment hebben we 98 leden bij de pupillen. We willen graag de 100 halen. Dus: weet je nog iemand die interesse heeft in atletiek? Laat hem / haar dan een paar keer meedoen om te kijken of hij / zij lid wil worden.

Hulptrainers gezocht

Het grote aantal pupillen heeft ook tot gevolg dat de trainers het nogal druk hebben tijdens de trainingen. Als er ouders zijn die belangstelling hebben om te helpen bij de trainingen, dan zijn zij uiteraard van harte welkom. Wil je meehelpen? Laat het dan weten via een reply op deze mail.

We wensen iedereen alvast een fijne vakantie!

Groet,

Ellis